طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی

 

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی (Reverse Engineering) فرآیند تجزیه و تحلیل یک دستگاه به منظور کشف اصول تکنولوژیکی و نحوه ساختار و عملکرد آن محصول می باشد. سپس با مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی تلاش می شود نمونه ی دیگری همانند آن دستگاه ساخه شود. از مهم ترین خدمات شرکت تکنو ماشین ویستا مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی و طراحی دستگاه مورد نظر شماست.

 

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی

 

نحوه مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی به منظور اطلاع از تکنولوژی غربی که اطلاعی از طراحی اولیه آن در دست نیست انجام می گیرد. در مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی ابتدا اطلاعات مورد نیاز برای ساخت دستگاه مورد نظر جمع آوری شده و سپس از محصول نمونه برداری می شود. در صورت نیاز از قطعات پیچیده اسکن سه بعدی انجام می گیرد. اسکنرهای سه بعدی ابر نقاط را به مدل سه بعدی تبدیل می کنند. ابر نقاط همان خصوصیات سطح خارجی دستگاه را نشان می دهند که در مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی بسیار مهم هستند.

 

مزایای مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی در کشورهای در حال توسعه بسیار رایج است. مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی مزایایی دارد که به در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی موجب پیشرفت کشورهای در حال توسعه در سطح جهان می گردد.

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی هزینه های سنگین ساخت ماشین آلات صنعتی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی موجب بهبود و توسعه دستگاه های تولید ملی نیز می گردد.

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی باعث می شود فرآیند طراحی دستگاه ها را ملموس تر و قابل درک باشد.

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی نیروی متخصص و ماهر تربیت خواهد کرد.

 

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که حتی سازندگان دستگاه نیز از مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی بهره می برند. مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات صنعتی توسط سازندگان به دلایل زیادی از جمله بهبود عملکرد دستگاه، جایگزینی قطعات فرسوده، کاهش هزینه ساخت و ... انجام می گیرد.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

مهندسی معکوس ساخت ماشین آلات ، مهندسی معکوس در صنعت ، مهندسی معکوس قطعات صنعتی ، شرکت مهندسی معکوس ، مهندسی معکوس دستگاه ، طراحی و ساخت قطعات صنعتی , تکنو , تکنو ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.