سوله ارزان

 

سوله‌ها در تمام کسب و کارها کاربرد دارند. در کسب و کارهای صنعتی، تجاری، سوله ورزشی، عمومی، نظامی و حتی در منازل مسکونی، جهت کاربردهایی از قبیل پارکینگ از سوله استفاده می‌شود. اما یافتن نوعی از سوله که ارزان و در عین حال کارآمد باشد، بسیار مهم است. سوله‌های UBM (یوبی‌ام) که حدود بیست سال است به وجود آمده، تمامی نیازها در به کارگیری سوله را برطرف کرده و علاوه بر این، از آن به عنوان سوله ارزان نیز نام برده می‌شود.

 

سوله ارزان

 

ساخت سوله ارزان

در سال‌های اخیر بواسطه سوله‌های UBM (یو‌بی‌ام)، ساخت سوله ارزان امکانپذیر شده است. این سوله‌ها به دلیل اینکه سازه‌ای بدون اسکلت هستند و همچنین بدلیل عدم بکارگیری تیرهای سقف و ستون که در ساخت سوله‌های سنتی به کار گرفته می‌شود، هزینه بسیار کمتری  دارند.

هزینه ساخت سوله از نوع UBM (یو‌بی‌ام)، به دلیل کاهش در تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در ساخت سوله‌، بسیار کاهش پیدا کرده است و حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از سوله‌های سنتی است. علاوه بر این به دلیل اینکه سوله UBM (یوبی‌ام) در برابر زنگ زدگی، آب، آتش، گرما و سرما مقاوم است از هزینه نگداری بسیار پایین‌تری نیز برخوردار است که این امر مزیت سوله ارزان را بعد از تولید نیز حفظ می کند و هزینه‌ای به بار نخواهد آورد.

 

سوله ارزان و سبک

سوله UBM (یوبی‌ام) علاوه بر ارزان بودن از مزیت دیگری برخوردار است که آن سبک بودن است. وزن سوله UBM (یوبی‌ام) به دلیل اینکه حالت شیب‌دار و قوسی شکل دارد و به عبارتی به شکل U تولید می‌گردد، نسبت به سایر سوله‌ها بسیار کاهش یافته و بسیار سبک است. بدیهی است با مزیت سبک بودن سوله UBM (یوبی‌ام) حمل و نقل و جابجایی آن نیز بسیار ساده و آسان خواهد شد.

 

سوله ارزان

 

سقف سوله ارزان

همان طور که در مقاله سوله قوسی UBM مطالعه و مشاهده نمودید، سوله UBM (یوبی‌ام) را به سه شکل هندسی می توان مورد استفاده قرار داد. این سه شکل عبارتند از : سوله UBM (زمین به زمین) ، سوله UBM (زمین به ستون) و سوله UBM (ستون به ستون). هنگامی که سوله UBM (یوبی‌ام) به شکل ستون به ستون قرار می‌گیرد، همانند سقف عمل کرده که مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر سرما و برف و باران و طوفان خواهد داشت. شکل سقف مانند و ارزان بودن سوله UBM (یوبی‌ام) نیز باعث شده است که از این سوله به اسم سقف سوله ارزان نیز نام برده شود.

 

پوشش سقف سوله ارزان

صنعت سوله سازی اخیرا بسیار رونق پیدا کرده است و مهم‌ترین نکته در این صنعت پوشش سقف سوله ارزان است. سوله UBM (یوبی‌ام) خود به تنهایی می‌تواند به عنوان یک سوله همراه با سقف مورد استفاده قرار گیرد. اما در بسیاری از موارد نیز می‌تواند به عنوان پوشش سقف سوله نیز از آن بهره برد. هزینه پوشش سقف سوله UBM (یوبی‌ام) بسیار مناسب بوده و ۳۵ درصد نسبت به سایر پوشش‌های سقف سوله، مقرون به صرفه‌تر است.

 

سوله ارزان

 

شما می‌توانید سوله ارزان UBM را در ساخت رستوران و سالن غذاخوری، سوله‌های صنعتی و ... به کار برده و از مزایای بی شمار آن بهره ببرید.

سوله سازی UBM (یوبی‌ام) صنعت، با بهره گیری از دانش روز جهان و مهندسین خبره و با تجربه در زمینه ساخت سوله آماده‌ی ارائه‌ی خدمات ساخت سوله ارزان به شما عزیزان است.

 

 

دیگر مزایای سوله UBM را مطالعه فرمایید :

سوله سبک

سوله سریع

سوله نوین

 

 

ابر کلمات کلیدی:

ساخت سوله ارزان در شیراز، ارزانترین سوله، چگونه سوله ارزان بسازیم، نحوه ساخت سوله ارزان، سوله سبک دست دوم، هزینه ساخت سوله، سوله ارزان دست دوم، ساخت سوله ارزان در تهران، ارزان‌ترین سوله‌ها، ساخت سوله ارزان قیمت، ساخت سوله ارزان در کرج، ساخت ارزان‌ترین سوله، روش ساخت سوله ارزان، هزینه ساخت سوله ارزان، ارزان‌ترین روش ساخت سوله

 

 

تاریخ به روزرسانی 1399/02/02

سعید حسنی
سلام عالیه مطالبتون موفق باشید https://cutt.ly/1yyw1VI

لطفا سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر