طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

پیکر تراشی در تهران

پیکرتراشی یک روش جراحی یا غیرجراحی برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدن و بهبود شکل اندام است. این روش به ویژه برای مناطقی مانند شکم، پهلوها، ران‌ها و بازوها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تهران، بسیاری از کلینیک‌ها و مراکز جراحی پلاستیک با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، خدمات پیکرتراشی را ارائه می‌دهند.


برای انجام پیکر تراشی از روش های مختلفی جراحی و غیر جراحی استفاده می شود . اینکه شما از کدام روش استفاده کنید به اهداف شخصی شما بستگی دارد و علاوه بر آن نظر و تشخیص پزشک هم در انتخاب روش اهمیت بسیاری دارد .

در بخش زیر انواع روش ها و تکنیک ها پیکر تراشی در تهران برای شما آورده شده است :

1.لیپوساکشن: یکی از روش های موثر در پیکر تراشی لیپوساکشن می باشد ، در لیپوساکشن  در قسمت های مختلف بدن  برش هایی ایجاد می کنند و با استفاده از یک لوله نازک به نام کانولا چربی های اضافی برداشته می شود .


2.تامی تاک (ابدومینوپلاستی): اگر به دنبال روشی برای بهبود ظاهر شکم خود هستید می توانید از این روش استفاده کنید ، در واقع در این روش پوست و چربی اضافی شکم برداشته می شود . این روش به سفت شدن ماهیچه های شکمی کمک شایانی می کند ، و باعث صاف تر و محکم تر شدن شکم می شود . برای انجام این روش می توانید به معروف ترین دکتر پیکرتراشی در تهران

مراجعه کنید .

3.لیفت بدن: عمل لیفتینگ بدن هم یکی از روش های بهبود و موثر است که برای بهبود ظاهر کلی بدن استفاده می شود ، از این روش برای نواحی مختلف بدن از جمله شکم  ،ران ها ، باسن و کمر مورد استفاده قرار می گیرد .

 

4.لیفت بازو (براکیوپلاستی):خیلی از افراد از بازو های شل و چربی های اضافی بازو های خود رنج می برند . با استفاده از روش براکیوپلاستی چربی های اضافی بازوها کاهش می یابد . و بازو ها خوش فرم و باریک می شود .

5.لیفت ران: برای یک شکل تر شدن ران ها و خوش فرم شدن آنها لیفت ران ها گزینه مناسبی برای شما می باشد .

6.لیفت سینه: نوعی دیگری از پیکر تراشی که به بزرگتر شدن سینه ها و خوش فرم و یک شکل شدن سینه ها کمک می کند لیفت سینه ها می باشد . در واقع در این روش با از بین بردن پوست های اضافی  باعث بزرگ تغییر شکل و بزرگ شدن سینه ها می شود .

 

 

برای پیدا کردن مراکز پیکر تراشی در تهران می توانید به مرجع برندیگ ایران ، ایران برند سری بزنید و لیست کاملی از مراکز را مشاهده کنید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد